Tuesday, June 15, 2010

Kali ni memang PASTI


Salam,

Seperti mana entry yang penah aku buat sebelum nie..sebenarnya dah malas nak citer pasal kucing2 ni, tapi nengok2 gambar dalam kamera terjumpa lak gambar nie..masa nie waktu pagi2 before aku gi kerja..dok menempel2 depan sliding door nie..
So, dipendekkan cerita jelah...hati aku memang kering giler, langsung tak berperasaan..semalam aku suruh je mrhubby hantar kucing nie berdikari..kalau cakap buang nanti adik2 aku marah..nampak cam kejam kan..so aku guna perkataan hantar, nampak molek sikit lah kan..hehehe..
Hantar kucing2 nie kat dalam kawasan taman nie gak dekat2 ngan asrama student..hehehe..niatnya baik nak jadikan diaorang nie berdikari, pandai carik kawan n pandai carik makanan sendiri, takderlah asik nak menunggu depan pintu je..lagipun kan, aku dah taklarat lah asik nak bersihkan diaorang punyer kencing berak hari2..mrhubby takmau buat, aku je yang buat..walaupun kitaorang guna pasir, but still aku malas n penat..kalau aku bujang n tak kawin lagi takper..nie dah kawin, ada 2 anak lagi kannn..so tak terjaga...
Diharap la diaorang pandai jaga diri ek..tapi kan, bila aku balik kerja, selalu kucing2 nie la dok kejar2 keta mengiau2, start hari nie senyap je, cam terbayang2 lah diaorang kan, tapi hati still kering...huhu..harap selamat semuanya...:)

p/s-out of 3 ekor anak kucing tu dah tinggal 2 jer, yang si momot tu mana ntah menghilangkan diri..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...