Wednesday, June 23, 2010

Ibu, kita sakit kaki..


Salam,

Malam tadi aku mcm ada terfikir lah yang zarif nie tak penah nak mintak cuti or nak ponteng sesaja sekolah tadika..kalau aku kot dah cam2 alasan dah aku bagi kat parents..nak2 lagi after 2weeks school holidays..kira oklah kan..
So, this morning aku siapkan semua baju2 dia, lepas dia mandi je terus dia cakap "ibu..kita kan sakit kaki..."
(aku dah agak daaa..mcam dah ada instinct tau..) bila tanya naper sakit? dia jawab main ngan kawan2 dia semalam kat sekolah..punyelah lama nak bagitau dia sakit..dari petang semalam balik sampailah ke pagi nie nak pergi sekolah semula...padahal aku rasa takder apa pun..:)
So aku tanyalah nak g sekolah tak? (walaupun dah boleh tau jawapannya..nak psiko n amik hati dia lahh..) dia geleng kepala...
siann yip..takperlah..hati ibu jadik lembut..takper..hari nie takpayah g sekolah ye, tapi esok pergi k..hari nie duduk taska ngan adik..ibu bawakkan bekal beger ikan kongsi ngan adik tau...:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...