Tuesday, June 15, 2010

Dah masuk bulan Rejab

Salam,

Alhamdulillah..hari ni dah pun 2 Rejab..agak ralat bila aku tak dapat berpuasa semalam pasal masih lagi dalam tempoh 'bercuti'..tapi takper..harap2 lepas nie dapatlah puasa sunat isnin khamis..agak lega pasal aku takyah posa ganti, coz last year aku dapat posa penuh..that time aku masih lagi breastfeed zara, actually till now pun masih lagi bfeed dia..sometimes terpikir gak bilalah si kecik nie nak berenti, but bila fikir lagik, bagus gak dia bfeed pasal aku nie sangatlah malasnya nak bergerak buat susu..nak2 lagi kalau kena bangun di kala tengah2 malam ataupun awal2 pagi jam 2 or 3 pagi..huhu..
orait, so back to the story..after Rejab then Syaaban n Ramadhan..after that Syawal..ya allah..cepatnya masa berlalu..i'allah try to posa sebanyak mungkin kalau mampu n kalau dapat..mcam selalu cakap nak rehatkan perut tapi dok isi je, ntah bila nak rehatkan betul2 perut nie..kalau perut nie leh cakap, dah lama agaknya dia cakap - 'dahlah tuan, jangan makan lagi..dah takleh terima makanan lagi dah nie..'(agaknya la kann...)
For syawal pun aku tak prepare apa benda pun..redha sajalah..:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...