Tuesday, June 29, 2010

Ikan terubuk masin..

Salam,

My boss baru balik dari sarawak, hari tu dia msg and asked me apa yang aku nak kirim dari sana..selamba i balas balik yang i takder idea nak kirim apa2..(dalam hati tau dia mesti belikan something...hahahaha..)
So, this morning aku terima ole2 dari sarawak..ikan terubuk masin..yeay! Actually kan aku tak makan pun ikan terubuk ni, but orang dah bagi maka aku kena do something..do something tu means masak lah..so aku pun dah print lah two kind of recipe, satu ikan terubuk masin goreng pedas and the other one is ikan terubuk kukus..hoho..cam sedap nie..di saat aku tengah pening2 nak masak apa petang nie, pastu pulak ada buah mangga kat umah tu..wah leh la wat kerabu mangga..ada udang lagi..alamak..dah terliur nie...hehehehe...ok..ok..dah stop..karang aku terpikir2 pasal makan lak nie..

So settle menu of the day..tapi kan ikan terubuk tu nak kena cuci ke tak ek? ke boleh masak cam gitu je? ha..takper, belasah je lah..ikut suka hati aku..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...