Wednesday, June 09, 2010

Tak tau nak bagi tajuk apa


Salam,

Apa nie? RAHSIA..nie namanya present@nama lainnya hadiah..untuk sapa? untuk my cousin yang nak kawin this saturday..bukan pun hadiah yang grand..yang biasa2 jer sesuai la ngan taraf aku yang nak memberi ni..tapi hadiah ni CUN tau (puji sendiri..), kalau aku dapat aku pun suka..pasti digunakan hari2..confirm..sesuai untuk berdua je, takder nak share2 atau bagi orang lain pakai..:)

Mak kata harga tak penting yang penting tanda ingatan..ok lah tu kan...kata mak lagi tema wedding tu nanti kaler krim tapi aku n mrhubby n anak2 maybe pakai out of theme..lain sikit kot..maybe colorful ker..hehehe..and kitaorang akan stay kat hotel carlton shah alam (hotel bajet je), sebelah pusat akuatik kat seksyen 13..asalnya konon2 nak stay kat concorde but then ubah fikiran ke carlton je..rasa ok sikit kot dari de palma inn kat seksyen 18 tuh..hehehe..hopefully la everything will run smooth on that day..By the way SELAMAT PENGANTIN BARU for my cousin AIMAN and his wife yang dah bernikah last week..

2 comments:

  1. kau bagi stok kondom aku tau.hahahha

    ReplyDelete
  2. suka hati kau je ek..takder maknanya..tak baik bagi cam gitu kat orang begitu..tak sesuai..kalau orang cam kau sesuai kot..hahahah..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...