Friday, June 04, 2010

Jom g pasir gudang

Salam,

Lama tak update blog dan alasannya adalah sama sentiasa..tak perlu dicatat di sini tapi nak tambah sikit jer..hari ni aku n officemate yang lain kena g bengkel fail meja kat hotel selesa pasir gudang sampailah ahad..faham jelah kan, bila nak kena bengkel2 or kursus2 kat luar nie, otak aku start lah berserabut dari awal minggu lagi..ntah apa2..
Nasib jugak hubby n kids ku angkut sekali..kalau tak mood aku lagi larii..aku mmg tak suka g memana sorang2, better ngan diaorang barulah seronok n bersemangat, walaupun kat pasir gudang tu takder apa kan...
Zarif dari semalam bersemangat bila nak g hotel..budak2 tau g hotel nak mandi kolam je kan padahal dia tak tau mak nya ni nak buat kerja...lainlah kalau g hotel makan angin..
Malam tadi semput mengemas2 kain baju semua..kena kira baper helai nak bawak..penat2..ni pun tak abis kemas lagi, pagi ni aku g kerja, petang tak masuk opis..Nak bertolak ke pasir gudang pun tak tau lagi pukul berapa...huhu..
Don't worry walaupun kat sana bz buat kerja, but still kalau ada masa try to update kalau sempat..thank you yana for the broadband...hehehe..

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...