Wednesday, June 23, 2010

Tergelincir dari landasan

Salam,

Oh tajuk kat atas takder kaitan pun dengan mana-mana keretapi yang ada kat malaysia nie..:)

Cuma tuh lah, sesambil buat kerja n sesambil duduk mengadap luar tingkap nengok ujan tak berenti2 nie, terpikirkan tentang diri sendiri ngan tentang orang lain...but mostly tentang diri sendiri lah kannn..

Bila nak berubah? bila nak bertaubat? sampai bila hidup nie? lama lagi ke? sempat tak nak nengok zarif n zara besar n kawin? hisshh..sampai situ aku fikir..ntah yer..amalan aku dah cukup ke? camana hidup aku 10 tahun lagi? 
Macamana aku mati? 

Aku tak perfect..semua orang pun tak perfect..kadang2 hidup kita nie pernah tergelincir dari landasan...


Aku cuma nakkan perubahan..nakkan satu kehidupan yang lagi baik..maksudnya aku nak jiwa yang bersih, jiwa yang suci..
Agaknya kan, bila umur nie dah makin meningkat, sampai satu tahap kita mmg nakkan perubahan.


So, kesimpulan dan juga permulaan kepada kebaikan...esok aku nak puasa sunat, insyaallah...mintak2 Tuhan lindungi aku dan jauhkan diri dari hasutan syaitan...AMIN..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...