Wednesday, June 16, 2010

Ratu air mata..tak tahan ooo..

 



Salam,

Nie lah satu2nya ratu air mata kat umah aku, mentang2 anak bongsu..hehehe. Nie stok kalau menangis or merajuk sampai boleh mengamuk2 n terbaring kat lantai..huhu..sabar jelah.
Aku dulu cam gini ke? rasanya takkk kott..nak kata mrhubby cam gini pun cam mustahil je, tak taulah ikut sapa ek..hehehe..

Kalau nangisnya kejap2 takpelah kan, nie sampai nak kena psiko2 pujuk dia, ayahnya pun gagal nak pujuk dia..sampai aritu g kursus pun aku bawak dia..aku tak confident nak tinggalkan ngan mak n abah aku walaupun mrhubby ada sekali..pasal dah tau perangai dia cam gini..tu yang aku bawak sekali ke pasir gudang hari tu, kalau aku tinggalkan kat umah ngan mak abah, mau semua tak tdo malam..Tapi nama pun budak kecik kan, kalau tak nangis memang tak sah..so again n again-ayat sedapkan diri sendiri-sabar jelah yerr..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...