Monday, June 21, 2010

Sunway Lagoon Part i

baru sampai..yeay..

wristband..wajib di tangan sentiasa..

game 1

game 2-aku n yana saja..
tunggu rai n yana main coaster..

duduk paling depan sekali..

kenal tak nie sapa? abang terjah ok..

we're here in sunway lagoon..

Salam,

18 Jun kami ke KL lagi..kali nie takder g mana2 jemputan kawin but kami dah merancang mau ke Sunway Lagoon. Dari bp aku n family with yana..Tdo umah rai kat damansara. Asalnya mai juga mau turut serta but nasya demam so takdapatlah nak join..never mind..
Nasib jugak mai dah advise dari awal suruh beli ticket online..so sampai sana dalam kul 10.30 pg, orang mmg dah ramai..
Aku dari awal mmg dah berdoa je harap2 cuaca ok..yelah kan, tiket bukan murah, so alhamdulillah cuaca masa kat sana memang baik..Kitaorang g sana dari pukul 10.30 pagi sampailah kat 5 lebih kot..amik la ko..puas tak puas duduk kat situ..

Zara sampai takmau balik kalau boleh nak je berendam kat situ..Zarif lagi ler..terus lupa diri..pasal tu gambar dia tak banyak..asik lari sana sini je..Tapi sunway lagoon nie memang buat duit betul..pelampung semua tak boleh bawak sendiri, kena sewa kat situ..food n drinks dari luar pun tak boleh gak, beli kat dalam memanglah mahal kan..aku cuma beli air mineral kecik yang 3 rm ngan fast food apa ntah fries ngan chicken pop corn plus air yang harganya 15rm..tu semua buat alas2 perut jer kongsi reramai..hehehe.. 

Pastu kan, ada lah incident yang sangat memalukan diri time aku nak main game niagara falls..if i'm not mistaken..yup..time aku nak masuk dalam benda alah tu, kira nak duduk la dalam tu kan, aku tersalah pijak n aku tergelincir..dalam masa yang sama aku dukung zara...nyaris kepala zara terhantuk n nasib baik mrhubby cepat tarik aku...n zara hanya diam saja..sangat baik..hasilnya kesilapan aku dah memalukan diri sendiri di depan orang ramaiiiii....pastu terus control cun tak pandang kiri kanan..n kitaorang teruskan main game tuh..best tau..ha, benda alah tu cam gambar kat bawah ni, main ni best...tapi tuhlah aku terjatuh masa awal2 nak masuk benda ni..dahlah aku naik nie 3 orang je, aku, mrhubby n zara..zara duduk tengah2 antara kitaorang..yip dah naik dulu ngan makcik2 dia..


 gambar dari google image..tq

Apa lagi ek nak citer? Kesimpulannya walaupun sehari je tapi sangat best..i'allah akan datang nak plan dari awal g somewhere else..maybe end of this year or after raya saja mau ke cameron highlands..sian kat aku..tak penah sampai situ lagik..abah pun nak g situ..i'allah will be dan akan dirancang sebaik mungkin... Kesimpulan lagik-aku enjoy pasal seharian kat sini langsung tak pikir pasal kerja..at least release lah sikit tense tu kann..:)

Gambar tak berapa nak banyak la pasal semua orang pun nak main-main n berendam suka suki..hehe.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...