Wednesday, June 30, 2010

Eh ada jugak ke?...

Salam,

Balik dari kerja tadi, zarif tunjuk aku surat dari sekolah dia..kaget aku..ingat surat apa tadi rupanya surat bagitau ada hari terbuka..yerr..hari terbuka..
Bagus betul lah, sekolah pra tadika, baru 5 tahun pun ada hari terbuka..zaman2 aku sekolah tadika dulu takder pun cam nie, yelah budak2 kecik kan, tau gi sekolah main je..tapi tak macam zaman sekarang..bagus jugak ada hari terbuka ni, boleh aku tau camana zarif kat sekolah..pendiam ke banyak tanya ke cam kat umah, nakal ke tak? kacau kawan ke, makan banyak ke sikit, selalu beli kacang kat sekolah ke, lawan cakap cikgu ke, dan macam2 lagi lah aku nak tanya...
Hari terbuka dia hari jumaat ni dari pagi sampai tengahari, so aku kena mintak kuar awal lah dari ofis, nasib baik mrhubby pun mau pergi, dia kata dia free pukul 11 dah takder kelas..baguslah..aku suka kalau mak bapak sama2 pergi dengar masalah anak..kalau boleh sampai zarif besar aku nak sama-sama ngan mrhubby pergi hari terbuka dia..unless kalau ada masalah yang tak boleh dielakkan terpaksalah salah sorang pergi kan..
So hopefully lah semuanya berjalan lancar..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...