Thursday, July 01, 2010

Ok..lapang sikit kepala..

Salam,

Ok, lapang sikit kepala bila dapat tau bosnye tiket ke san francisco (betul ke eja nie?) dah clear..eticket dah keluar, so bos u can go there yea..it's on..jap check jadual nie..it's on 10 July..balik malaysia semula 16 July...Selagi tak settle bab ticket flight tu, selagi tu lah hati aku berdebar-debar, cam apa je kan..
Kata setiausaha kan...perlu pastikan urusan perjalanan berjalan lancar..aku memang takut kalau bos nak gerak kemana-mana tapi ada je benda yang sangkut2..nak2 lagi melibatkan urusan tiket flight ngan hotel..so far setakat ni semuanya ok je, kalau bos tak berkenan ngan hotel yang aku book tu, diaorang leh tukar sendiri memana hotel yang dia nak,janji bagitau lah aku dulu senang aku nak cancel hotel yang diaorang tak suka tuh..
So, ringan sikit kepala arini...but still kerja tak surut2..masih lagi..dan masih lagi bertambah..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...