Saturday, July 31, 2010

Have a nice weekend..

Salam,

Ok..it's saturday..i like..:)
Korang g mana?
Aku? tak tau..maybe today nak beli barang2 dapur and baju raya..haha..baju raya?
serius aku takder lagi baju raya k..mungkin jugak nak beli baju siap je..tapi my mrhubby nie boleh lak tiba2 nak beli kain buat baju melayu..haiii dah nak dekat posa n raya baru sibuk nak beli kain ela buat baju k..nasiblah prima moda ada sale ok..tema kaler pun tak pikir lagi..
Nasib ada lagi orang nak amik buat baju melayu..hari tu tanya mrhubby, dia kata nak beli siap je..tapi memikirkan zarif punye saiz nie susah nak carik so terpaksa lah beli kain ela..baju aku? ala.. tak kisah sangat..bersepah orang jual baju kurung..tapi taklah aku nak beli dulu..tak plan lagi..still tak plan ok..
Mak dah bising2 suruh buat preparation beli apa2 semua..dia tak bagi keluar bulan2 puasa..yelah mak..tau..
Sumpah, aku tak beria pun this year..malas tau..tak taulah memang malas memanjang je...aku cuma tak sabar nak buat terawih je, i'allah..
Yang penting siapkan budak2 punye dulu macamana mak n abah dulu selalu siapkan untuk kitaorang adik beradik..lately nie aku selalu teringatkan time aku kecik2 with adik2 n my parents..miss all the moments especially kat quarters hospital...
Ok..have a nice weekend ya..:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...