Tuesday, July 27, 2010

Berharap sangat

Salam,

Aku memang suka ada blog..dan aku memang berharap sangat blog yang aku ada nie adalah satu2nya tempat aku meluahkan apa yang aku rasa aku suka nak luahkan...bila aku geram ke, aku rasa benci ke, nak marah ke, gaduh ngan mrhubby ke (err..ada ke?), rasa meluat ke, or apa saja rasa...

Dan aku memang berharap sangat TAKDERLAH orang2 yang rapat cam bos2 or kawan seopis or setempat kerja baca blog nie..aku memang takder niat nak private kan blog (pasal aku bukanlah orang popular,hehe), tapi aku haraplah sangat insan2 tak terpilih tu tak menjejakkan kaki di sini..

Aku bersyukur la gak pasal followers tak ramai dan harapnya janganlah bertambah, haha (walaupun sometimes mengharap bilangan itu bertambah)..pasal lagi ramai yang mengekor blog nie, keberangkalian orang2 yang tidak patut wujud akan masuk ke sini dengan mudah...so please..i really hope 'dia' tidak sampai ke sini..

Aku suka menulis dan aku nak orang baca tapi aku takmau mereka2 yang tak diperlukan berada di sini....ok..
Yes, aku sedikit emo di sini..nak luahkan kat fb memang tak boleh pasal fb aku dah cam sampah..ntah sapa2 yang ada..tau add je tapi mostly friends la kan..plus ada 23 orang lagi yang sedang menunggu kelulusan..hahaha..
Kang aku tulis mcam2 kat fb, bos aku leh detect lak..aku tau bos aku selalu on fb..

So, i do need my blog..walaupun tak seberapa dan tak seadanya tapi aku tak kisah..cuma aku berharap lagi sekali 'mereka2' dan 'dia' itu tidak jejak di sini..plz...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...