Tuesday, July 20, 2010

Agak emo

Salam,

Aku agak emo hari nie..tension/stress/dan dugaan mcam2(mungkin disebabkan masalah perempuan setiap bulan)..emo tak pasal2..bila emo dah tak stabil, paham2 jelah..
So dah nak dekat balik tadi, still aku rasa cam tak best, nak marah la, nak ngamuk la, pastu bila pikirkan mrhubby yang konon2 boleh menenangkan diri, tiba2 cam lembutlah hati..(time tu belum balik lagi, baru pikirkan dia je..) Kebiasaannya sebelum balik aku akan call dia dulu, tanya dah sampai lum..tapi disebabkan emo, aku boleh tak call and terus je turun n tunggu mrhubby...selalunya dia dah sampai pasal dah dekat pukul 5.20ptg, tapi bila aku turun bayang keta dia pun takder lagi..aku pun terus call dia tanya kat mana? dia boleh cakap kat umah lagi baru bangun tdo..waaaa, cam nak nangis, nak marah, nak jerit, nak...nak apa lagi ek..sabar ye huda..sabar..dari rasa konon2 boleh tenangkan diri terusssss....diam seribu bahasa..tapi dia memang paham perangai aku..dia biarkan..biarkan aku ngan dunia sendiri..tak cakap dan tak pujuk..tapi tu yang aku suka..
Right now, aku dah calm semula...calm bila nengok perangai anak2 yang boleh buat aku rasa cheer up...


 


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...