Wednesday, July 21, 2010

Request dan lelaki itu

Salam,

2 minggu lepas...

"Abang..boleh tak buatkan ayat2 paling romantis untuk saya? kira paling romantik yang abang boleh buat untuk tunjukkan yang awak sayangkan saya..."

(Ni namanya takder kerja ok..saja nak test power dia...)

And si lelaki punya jawapan;

"ermmm...nak buat tu boleh..tapi yang romantik2 ni tak boleh nak paksa2, nak buat semua tu kena lahir dari hati yang ikhlas..baru best..so tunggu eh.."


Ok...fine...tak kisah...


Kelmarin..


Aku tengah suka dengar lagu Dan Bila Esok-Kumpulan Sofaz...wah..giler..serius aku bukan perempuan jiwang ok..TAPI dengar suara vokalis dia nie ngan lagu cam gitu tiba2 aku rasa cam cairrrr melentok2 gitu..hahahaha..


So, aku tanya lagi pada lelaki itu..


"Abang, boleh tak awak nyanyikan lagu kumpulan sofaz tu sambil main gitar..(tapi sebenarnya takder gitar pun n mrhubby tak boleh pun main gitar kannn) pastu awak nyanyikan untuk saya sambil tepuk2 saya sampai saya tdo..(lawak ok dan aku sendiri nak muntah ngan apa yang aku request nie..ntah apa2..)

Si lelaki cuma tersenyum nengok isterinya yang memang dah takder kerja....haha..


TAPI bila ditanya mana ayat2 romantis hari tu..dia cakap "tak boleh paksa..kena dari hati yang ikhlas.."


Dah 2 minggu dah..nak tunggu 2 bulan ke...TAPI aku tak kisah pun..kalau takder lagi bagus..pasal aku memang bukan romantis@romantik@jiwang karat..hehehe..saja je kacau2 dia..





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...