Tuesday, July 20, 2010

Dah tamat daa..



Salam,

Ok...hari nie berapa hb?20/7 kan...hehehe...so tamat sudah lesen driving aku hari ni..aku memang renew setahun je..pasnie nak renew 2 tahun or 3 tahun sekaligus ler. 
Selalu kan aku memang lupa lesen aku dah tamat tempoh..cam tahun lepas 2 minggu pas tamat tempoh aku leh tak perasan lagi, main belasah je drive, nasib takder polis buat road block ke..sekali bila check, tau2 dah habis tempoh..waaa, suka suki aku je drive kan..
kali ni aku perasan awal pasal aku asik main tukar2 purse, jadi bila tukar purse, lesen pun aku keluarkan sekali..tu yang tau tu..Tunggu gaji masuk lah baru renewkan..pasal sekarang aku dah dimanjakan..pergi berhantar balik ber amik..dah cam puteri dah..dah naik lemak, dah mua...oh bestttnyaaa..
Tiba2 cam dah tak tau lak nak bawak keta..hahaha..memang malas nak bawak keta..pasal apa? pasalnya student dah makin ramai, student sekarang nie kaya raya..banyak bawak keta ngan moto..bila dah banyak sangat kenderaan kat jalan mulalah aku gelabah kan..(alasan ok..) pastu lagi jalan2 kat pt raja ni especially nak balik ke umah aku nak kena u-turn tau..nak u-turn nie pun menakutkan pasal banyak keta n lori n trailer...(alasan lagik..)
So, lagi selamat lah kalau mrhubby yang hantar n amik kan..Aku sanggup g kerja awal pagi dari drive...yeay...(member aku sound-dah cam cikgu ek, datang awal pagi..:))

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...