Friday, July 16, 2010

Cuma itu kekuatan aku..

Salam,

I'm so frustrated..sangaatttt...tak ada mood..so sorry..this week don't want to go anywhere..kalau boleh taknak cakap ngan sesapa pun...
Naper ye hidup cam gini? 
Tuhan tak sayang ke?
Ke belum diberikan peluang lagi?
Selalu cuba nak jadi yang terbaik...
Kalau Tuhan dah tetapkan cam gini, aku terima..
Tapi aku tak suka..aku nak ubah..
Cuma anak2 kekuatan aku...
Sometimes tak tau nak cakap ngan sapa?
Ada ke orang paham?
Kalau nangis pun sorang2...
Coz i don't think orang paham..
One day..aku tau one day nanti yang tak tau bila, Tuhan akan mudahkan segala2nya..I really hope...
Mungkin ada sebab kenapa Tuhan bagi cam gini..
I know..
Biarlah.............................................
Mode: Tak best..takder mood, taknak kemana2 this week...kalau boleh nak tdo sampai hari isnin...

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...