Friday, July 02, 2010

Congrats and Alhamdulillah...

Salam,

Aku baru balik hari terbuka zarif, alhamdulillah..sebagai ibu bapa aku and mrhubby bangga lah dengan pencapaian zarif..mula2 terkejut jugak bila nengok report card dia no 1 la..hehehe..alhamdulillah..ini baru permulaan..baru pra sekolah tadika, lum lagi sekolah rendah kan..
Bangga sikit ada la..takkanlah tak terselit perasaan bangga kan, bila anak sendiri boleh buat yang terbaik..tapi bukanlah nak bangga berterusan, bila dah ada kat atas, nak maintain tu yang susah..
Cikgu zarif cakap dia ok yang lain cumanya dia nakal sikit..huhu..bab nakal tu yang tak tahan..tapi aku dah pesan kat cikgu, andaikata lah si zarif ni ada buat perangai2 yang tak elok, tegur je, nak marah pun ok, aku ok je as long as untuk kebaikan dia jugak..
Pada aku, apa yang zarif dapat nie baru peringkat permulaan, banyak lagi benda nak kena belajar..so harap2lah apa yang dia dapat ni dapat dikekalkan..:)

p/s-terasa sejuk sikitlah perut......:) 

 gambar hanya hiasan..hahahaha

1 comment:

  1. tahniahhh mat yepp!!!

    mesti nak letak wajah hampeh aku kannnnnnnn

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...