Tuesday, July 06, 2010

Perkara baik si dia buat pada saya

Salam,

Perkara-perkara baik yang dilakukan si dia pada saya hampir setiap hari mengikut mood jugak..hehehe..

: IRON BAJU KERJA..(setiap hari lor..)
: URUT KAKI (kesukaan saya..)
: BUATKAN AIR PANAS ESPECIALLY TEA O 

Sebab itu saya sayang dia..sebab itu kelebihan dia..saya tak mengambil kesempatan & saya jugak tidak malas, tapi kalau saya nengok dia macam penat, saya pulak tolong buat apa yang dia biasa buat untuk saya...:)

Thanks yea mrhubby..love you..:)

2 comments:

  1. ok kak huda.
    kiter jeles.
    nk tukang urut jugak.
    sobs.best giler.

    akibat suke pkai high heels so muda2 dah saket kaki :(

    ReplyDelete
  2. hehehehe..jangan jeles..:)
    kita mmg suka diurut bahagian kaki dari urut kat tempat lain..hehehe..nak2 lagi kat bawah tapak kaki..
    takper..biha cari calon..i'allah ada yang boleh urut..:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...