Friday, July 30, 2010

Ok..terima kasih & ini rezeki..:)

Salam,

Ok...jap..nak tenangkan diri..memula ingat nak simpan rahsia sampai ke hari ahad..tapi tak boleh simpan rahsia..Ok..

Yeay!!! Zara menang!!
Zara menang bayi fotogenik!!!
Aku suka! aku suka!!

TAPI.....bukan no. 1 ok..:)
No. 2...but still ok.aku tetap suka..
Pasal memula aku takmau hantar pun penyertaan, but telah dihasut oleh one of my officemate..
Tarikh tutup hari rabu pukul 5 ptg, tengahari tu baru terkedek2 g cuci gambar..
Pukul 4 ptg aku hantar borang...haha...dahla time hantar tu ada staf-staf yang sibuk nengok gambar2 baby yang lain n asik cakap "comelnya..eii..comelnya..." berkali2 eh cakap cam gitu, lagaknya memang comel giler lah baby tuh..
By that time cam tau dah takder harapan kot..yelah anak orang lain mesti lagi comel2 kan..hehe..lagipun aku saja je hantar gambar zara..saja suka suka..

TAPI rezeki Tuhan yang tentukan..
Petang tadi dapat call n message bagitau zara dapat no.2..serius cam tak caya..Hari Ahad kena g hari keluarga n amik hadiah..
Penjurian dah dibuat dulu sbb tu result dah tau..
Syarat2 nak amik hadiah kena bawak baby sekali..kalau tak bawak takleh dapat hadiah..huhu..

Ok-sebab boleh menang:
Zara pakai topi cam gitu n muka ala2 masam antara nak senyum atau tak..(kira fotogenik la kan..walaupun tak kreativiti mana pun gambar tu..) plus gambar jelas..

Kesimpulannya;
I love my kids very much..:)


Gambar yang zara menang? nie ha...biasa je pun..












2 comments:

  1. yey zara menang~suka2.congrats.dapat aper adiahnyerh.

    ReplyDelete
  2. hadiah tak tau lagilah, esok baru aku nak amik..:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...