Tuesday, July 06, 2010

Tetiba rasa nak mem'bowling' pulak..

Salam,

Hari ni tiba2 rasa cam jiwa kacau, sikit celaru but still maintain dan masih boleh berfikiran waras..ada lah hangin sikit but still ok..biasalah kadang2 emosi melanda diri..
And then tiba2 jugak terasa cam nak main boling lak..Macam kejutan pulak..yelah angin takder, ribut takder, nak main boling kann..nak2 aku yang tak penah sentuh pun bola boling tuh..last week opismate ajak main, aku takmau..la nie, tiba2 cam nak mencabar diri pulak..bosanlah..sampai bila asik nak cakap tak tau n tak boleh kan..so nak cabar diri lah..sesekali nak sosialkan diri lah kan..
Plus aku rasa boling cam satu sukan or aktiviti yang sesuai setakat yang aku fikir sekarang nie..pasal aku rasa cam tension, geram n sakit hati, jadik sesuailah kalau aku nak lepaskan geram kat pin2 yang tersusun tuh..walaupun nanti balingan aku tu ke longkang ke, aku tak kisah..
So hopefully jadi kenyataan la apa yang aku rancang nie...i'allah..
"abang, jom main  boling this week.."

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...