Saturday, July 10, 2010

Apa ku kisah @ Ada ku kisah..:)

Salam,

Sebenarnya kan aku mmg suka ber'blogging' juga suka ber 'fb'..buat masa nie itulah dunia teknologi aku..opsss..lupa lak..ber'twitter' jugak (walaupun tak selalu dan jarang2..)..

Antara blog, fb dan twitter semua ada kelebihan or kekurangan masing2..but i love semua sekali..:) cuma bila nengok blog orang lain yang ada pengikut yang ramai jugak komen2 yang banyak, sometimes terdetik rasa jeles..hihihi..sometimes jer..but then aku tak kisah punn..coz i know still ada orang baca blog aku..:) dan paling penting blog aku khas untuk mummy aku tau segala perkembangan diri aku jugak family aku seadanya..

Dan blog ini juga merangkap diari elektronik aku..hahaha..sebenarnya kan, aku pun cam tu gak..baca blog2 orang  (ikut masa dan kerajinan aku) tapi tak meninggalkan sebarang komen..so camana orang nak komen kat blog aku kalau takder interesting story ye..but as i told-aku tak kisah..:)
One more thing lak, aku memang tidak publish kan address blog aku pasalnya aku tak mau ada sesiapa terutama ofismate or sesiapa tau termasuklah bos2 aku..tapi kalau ada yang ter tau tak mengapa...aku halalkan saja mereka baca..:)
Blog nie jelah satu2 nya medium untuk aku luahkan apa saja yang aku rasa..(tapi tak semua..masih berbatas lagi)..

So, motifnya tak kisah pun..cuma kalau ada di antara entry2 aku nie mengguris or mencuit hati sesiapa secara sengaja or tidak sengaja, mintak maaflah ye..dan kalau ada di antara cerita2 tu telah diupdate berulang kali or hampir sama or jemu nengok gambar anak2 aku pun mintak maaf ye..pasal aku memang tak kisah..:)

2 comments:

  1. Betul Uda..

    Kita tulis, apa yang kita rasa kita nak tulis . Kalau orang lain baca dan komen itu satu BONUS .

    Yang penting kita HAPPY !


    psst.. ala, kekadang kite pun recycle n3 yang lama ... ikut kehendak semasa dan keperluan .

    ReplyDelete
  2. aah kak linda..tulis nie kan ikut suka hati kita kan..:) janji kita seronok..kann..kan..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...