Monday, July 19, 2010

The lil' girl





Salam,

Memang jarang aku letak gambar mrhubby dalam blog nie..nak kata dia pemalu, mungkin jugak kot..tapi kali nie aku letak gak pasal dak kecik zara nie ada sekali asik berkepit je ngan abahnya..Oh cermin mata tu bukan aku yang pakai kan eh..tu pun bukan dia punye, ntah moksu dia ke or mokde dia punye..dia bongkar2 kat dalam bilik n jumpa pastu terus nak pakai..ngada kan..takder maknanya dengan sengaja aku nak bagi dia bergaya2 ngan spec pink besar cam gitu..hehe
Zara nie pun lately nie mengadanya tahap maksimum..tapi bila dia dah pakai spec tu n takmau tanggal aku pun snap je lah..
Empat bulan lagi zara masuk 2 tahun..dia still tak pandai lagi cakap tapi dah paham maksud apa orang cakap..Kalau abahnya kata nak keluar g kedai tu..laju je terus ke pintu..muka aku pun tak mau pandang, terus bye2 je..memang kaki jalan cam abah dia..hahaha..aku bukan kaki jalan eh..kalau kaki berangan..err, tu memang cam aku..:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...