Tuesday, July 13, 2010

Off day

Salam,

Yeay! I'm off today..Cuti dari keja..PENAT..at least a day je..mmg aku rehat betul2..jap lagi pun nak lipat kain baju yang tak abis2 lipat since last week..by the way this week adalah minggu yang agak bz bagi semua pelajar2 u..bermulanya sem 1 sesi 2010/2011..
Semalam punyelah ramai pelajar yang sibuk nak mendaftar subjek la, nak gugur or tambah subjek la, nak buat transfer kt la..dan aku pun sokmo bz gak mendapatkan ttgn bos aku untuk student2 tu semua...
Memula pun berfikir2 gak nak cuti ke tak mau kan, but then aku fikir perlu jugak aku cuti..perlu untuk rehatkan badan..bila tanya kat bos..bos kata "takder masalah nak cuti.." so aku pun :)
Lagipun before2 this dah banyak kali cakap kat mrhubby nak cuti..mrhubby asik kata - jangan janji, jangan plan..pasalnya aku mmg asik janji2 nak cuti tapi mmg selalunya tak jadi..:)
So, now i'm at home yang sangat bergoyang kaki, sangat berehat sepuas2nya, tanpa sebarang jerit pikuk gaduh or sebarang rayuan tangisan (anak2 aku ler..)..Amannya dunia...PEACE WORLD....so, aku akan menghargai ruang dan masa yang ada nie sebaik2nya sebelum jam 5ptg.....:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...