Saturday, July 10, 2010

Lagi...dan lagi..dan lagi...


Salam,

Tomorrow i'll attending my cousins wedding at Malacca..not a couple, but double couple..:)
Congrats to Muhd Noh bin Azman and his wife Hazlina bt. Lajis and also Muhammad Akmal bin Azman and his wife Norsyahirah bt. Mohd Hashim..cam tak caya cousins yang dulu kecik2 sekarang dah besar n dah ada yang  bergelar bapak pun...:)
Rasanya aku akan attend majlis kawin nie non stop ler gamaknya..Kenduri kawin rasanya akan berterusan, walaupun bukan tiap2 bulan..tapi akan ada sepupu yang berkahwin (especially sebelah abah)..Aku kan cucu pertama..so cucu yang dah nikah nie termasuk yang aku nak g esok nie baru 8 orang..tak silap cucu atuk kadir ni semua ada 30 lebih kot ke 40 (aku pun tak ingat..)...
Dan mungkinkah jugak family aku pun sibuk nak berkenduri next year?....tettt..........hihi..
Ni pun lum masuk lagi anak sedara sebelah suami yang nak kawin jugak awal tahun depan...
Motif entry nie apa dia? = nak kena kumpul duit pasal nak bagi setiap pengantin hadiah,takut2 kang ada yang terlupa nak bagi lak..motif lain pulak, kena kumpul duit jugak pasal nak carik baju yang bersesuaian nak g kenduri kawin..nie asal nak g kenduri je, serabut fikir baju apa yang cantik n sesuai, baik aku sediakan siap2...hehehe..motif lain? takder..cuma nak wish setiap pasangan yang dah kawin or akan kawin=semoga berbahagia ke akhir hayat dan terimalah kelebihan n kekurangan pasangan anda seadanya...dugaan akan sentiasa ada dalam rumahtangga..hehehe..(cakap ikut pengalaman sendiri..)..ALL THE BEST YEA!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...