Sunday, July 11, 2010


Salam,

Kita layan gambar je dulu eh..tak larat nak citer panjang2 nie..penat sangat..lagipun nak tdo awal n bangun awal pg juga, mau teman mrhubby nonton final wc..rugi kalau terlepas nengok (kata dia lah..nengok ulangan pun tak mau, tak sama feel nya...)
Gambar kurang kualiti pasal amik guna pda saja..aku pun bengang, ntah mana charger kamera nie..dah dekat 2 minggu lebih tak jumpa since balik dari sunway lagoon arituh..sakit jiwa tul..by the way gambar tu dari kiri, kalau tak silap Muhd Noh (si abang pada yang belah kanan Muhamad Akmal..)




Gambar yang aku suka, walaupun kurang kualiti..zara and auni (anak my cousin,seth)..Auni so cute..:) diam n sopan je..zara? hehehe..ke sana ke mari tak henti ikut si zarif..panjat tanggalah, berlari sana sini..sabar ajelah..

So, kesimpulannya majlis berjalan dengan lancar seadanya..makanan pun sedap..alhamdulillah..cuma adik2 aku semua takder, tak best, my cousin lily pun takde coz anak dia sakit kuku, kaki n mulut..but cousin yg lain ada..
Aku memang suka dapat kumpul ngan sedara2 cam gini, bukan apa, jumpa bukan selalu setahun mungkin sekali or 2 kali je..raya pun belum tentu dapat jumpa..so sesekali jumpa n dapat bertukar-tukar cerita pun dah kira baik...:) (eh, tadi aku kata nak layan gambar je kan..tiba2 tercerita pulak..)

p/s-Atuk kadir keep calling ZARA as ZAHRAH...atuk it's Z.A.R.A...:) tapi takper..dimaafkan..hehehe..Atuk bedah cakap aku dah lama tak balik kampung kesang..err, rasanya tahun nie dah balik kot, awal tahun hari tuh..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...