Saturday, July 24, 2010

With family

Salam,

Right now i'm online from my mummy's house..malam tadi we all makan sesama kat the chicken rice shop bp mall coz abah belanja together with my only brother wan..dia balik bp kejap before balik shah alam semula sabtu petang.
Yup, terasa cam dah lama lak tak makan kat luar n sesama diaorang..btw tq abah..:) Zarif pun asik cakap dah lama tak jenjalan.."ye ke kitaorang dah lama tak jenjalan?" tak boleh nak recall la..it's good to have a quality time with our family..
Aku tdo umah mak coz makcik dari melaka n my cousin yang kawin kat melaka aritu nak datang umah..so aku kenalah tolong mak do this n that, sapa lagi anak pompuan mak yg dok dekat ngan mak-aku lah kan..3 lagi adik nun di kl..hehe..
Oklah, layan gambar2 zara yang naik benda alah nie malam tadi..excited giler dia, zarif taknaik coz dia terlalu besar nak naik binatang nie...





tak dapat nak snap gambar dia dekat2 pasal dia bergerak cepat sangat..bayar 3rm untuk 5 minit..
Dan aku jugak beli benda yang takde dalam list untuk dibeli tapi agak jimat 2 novel dalam 1 buku and it cost 18.50, murah kan..naper aku beli? pasal aku pembaca novel "Ombak Rindu"..citer tu memang best (sekarang citer tu nak difilemkan..) and "Cinta Tiada Akhirnya" nie kesinambungan dia..pastu kan dah keluar lagi buku yang ke 3 tajuk dia aku lupa, sambungan "Cinta Tiada Akhirnya" nie..tapi aku tak beli lagi..bagi habis baca nie baru beli..sesambil bfeed zara bolehlah aku baca kannn...aku kan suka berangan, so sambil baca sambil berangan laa...:)

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...