Monday, August 02, 2010

Suka suki family day..

bukan nie je..ada banyak lagi gambar baby

tuah..:)

dapat hadiahh..

waa...
hehe..

together..

with my bestfriend@officemate,kak 'feri'..

sukanyaa..

Salam,

Macamana hari ni? Aku tak ok..tak suka pasal hari isnin..penat n letih2 semalam ada lagi..rasa cam nak tdo je..
Ok lah, aku share gambar semalam masa family day kat tempat kerja aku..but tak banyak gambar pasal hujan ye semalam..so lagi best kamera aku (actually kamera mak, aku pinjam) tertinggal dalam keta..memang sengal kann..takder maknanya aku nak patah balik ke keta semata2 nak amik kamera..so guna hp jelah..
Dahla tu hujan2 renyai2 seadanya semalam..kelam kabut sikitlahh..sian bawak budak2..kalau tak kerana hari keluarga ni, sumpah aku anak beranak tdo kat umah je, n belum tentu bangun awal..hehehe..

Ok back to the story, aku g sini pun pasal nak tuntut hadiah pasal zara menang kan..ala tapi hadiahnya biasa je..oklah kan at least ada dari takder..takder nak main2 game bagai, padang pun becak..so malas..huhu..
Kebanyakan staf suka g sini pasal nak rebut cabutan bertuah..nak nengok lah bertuah ke tidak..2 tahun lepas aku dapat dapur gas..so aku bertuah ke tidak kali ni?
Aku balik awal semalam dalam kul 11 lebih..tau jelah zara pun dah start ngamuk2 n zarif pun dah moody kan..takdernya aku nak menunggu semata2 nak dapat lcd tv semua..
So aku tak taulah aku bertuah ke tidak sampailah ke pagi ni aku masuk opis, member2 semua cakap nombor aku naik semalam...ha ye ke? oh bestnyaaa..
Tapi confirm lah bukan tv ek..hehe..takper..kiranya aku ni ada tuah la kan. Cumanya diaorang kata hadiah tu tak simpan le..semalam dengar diaorang kata macam simpan..tapi rupanya tak..Tak kisahlah..aku ok je...

Balik umah awal dalam 11 lebih tapi kitaorang bantai tido sampailah pukul 3 ptg..Punyelah letih n ngantuknya..hanya Tuhan yang tau..Memang terhad sikit nak bergambar pasal hujan, tu yang asik dok dalam khemah je..Anyway oklah hari keluarga ni..so and so..kalau cuaca ok mungkin lagi best...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...