Wednesday, August 11, 2010

Good day is today

Salam,

First thing..Selamat Berbuka Puasa.Batu Pahat buka arini 7.22..oh takder buka awal..hari last posa pun buka pukul 7.12..so dah takder 7.09 or 7.03 minit..
Hari ni hari cuti jugak hari yang sangat baik buat aku n mrhubby..untuk zarif? ohh..banyak sgt ragamnya..nak kata gagal pun tak boleh jugak..nak kata berjaya pun tidak jugak..so and so aje..mungkin dia manja bila duduk umah..so kita nengok dia ke sekolah esok camana agaknya ek..
Balik umah mak ptg tadi jap, si yip pun sudah buat muka monyok..apalagi atuk2nya pun memujuk..siap cakap "isshh sian ni, bibir dah pucat dah ni.." "jangan bagi posa satu hari, biar separuh je, pasni bagi makan..perut dia terkejut ni.." hahaha..cucu la cucu..
Zarif pun naik syiok ok...dibela2 oleh atuk2nya..ok2..aku maafkan..penanda arasnya=umur 8 tahun pun aku tak cukup posa lagi..hehehe..
So practice la ye nakk..takper..takper..

 abah gigih siapkan lukisan dia...

Korang buka apa hari nie? Kitaorang tak g bazar ramadan pun..tak kuasa nak bersesak2..
So di bulan puasa ni pun tiba2 tahap kerajinan aku tiba2 bertambah..since bangun sahur sampai la ni, aku belum pun lelapkan mata walau seketika..(ayat sastera jap..)
Menu of the day;
Nasi lobak + ayam masak kurma + salad kobis + puding roti..
Jemputlah makan ye..ngan tak tau rasanya bagaimana..main belasah je letak2 garam n gula.




Harap2 bolehlah membuka selera aku..
Ada lagi..murtabak yang dibeli di kedai saja..mrhubby nak rasa..takper..silakann..(kalau tak abis pun boleh simpan n zara boleh bawak bekal esok pagi..)..

*pada semua, janganlah jemu asik nengok gambar makanan je kat blog aku..*

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...