Thursday, August 05, 2010

Tetap mau bos lelaki..

Salam,

Tak tau camana nak cerita..tapi aku doa2lah sampai bebila pun aku mau jadi PA pada bos lelaki..
Pasal apa? Pasal jaga bos lelaki ni sangat menyenangkan, tak sakit kepala, tak cerewet..Semuanya sangat mudah..Yang mudah dipermudahkan..
Haritu aku mimpi..serius aku tak suka mimpi tu..aku mimpi aku naik pangkat jadi pegawai..patutnya mestilah suka kan, pasal naik pangkat jadik pegawai..TAPI aku tak suka pasal aku dah tak jadik PA ngan bos aku bukan lelaki tapi dah bos perempuan..alaa..giler aku tak suka mimpi tuh..siap merayu2 bos lelaki aku, yang aku nak jadik PA dia..hahaha..ntah apa2..
Tapi serius eh..antara bos lelaki n bos perempuan, aku prefer bos lelaki..tapi ada gak bos lelaki yang cerewet, cuma still boleh adapt nak dibandingkan ngan perempuan yang memang banyak songeh dan lebih cerewet..
Contoh ek, cam sekarang kan, if aku ada hal2 yang tak disangka2, yang memerlukan aku cuti dll, bos lelaki sangat paham, takder banyak tanya..janji kerja siap..cuba kalau bos perempuan...adoii..mesti banyak hal..TAPI mungkin jugak ada bos perempuan yang baik..aku tak jumpa lagi..
Cam aku nengok member aku la, tapi dia bukan PA, pegawai je kot but still ada bos la kan, and bos dia tu perempuan..
Kalau nak cuti punyelah susahnyaa..Member aku mintak cuti 2 hari, bos dia potong jadi sehari..pastu siap leh tanya naper nak cuti lama2..leceh kann?..tu baru hal cuti belum lagi hal2 lain..memang tension..so, aku sangat bersyukur punye bos2 yang sangat baik hati..Dan harapan aku agar dapat terus menjaga bos lelaki sampai bebila...PEACE..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...