Monday, August 30, 2010

Aktiviti di hujung minggu

Salam,

Semalam takder ke mana2 melainkan balik umah mak n mentua, tapi tak berbuka kat mana2 umah pasal memang dah plan nak buka kat umah sendiri..
So balik umah mentua pasal mrhubby nak tolong 'vacum'kan umah mak dia..anak yang baik..:)

 sedut habuk tu bang.......

zarif ngan wheelchair tok bah dia..

naper zara?..

Balik dari umah tok bah n tok mak, teruss mrhubby nak g basuh keta..sekarang mrhubby dah gian nak basuh keta kat 1 tpt nie, murah pun murah pasal tak amik semua pakej..basuh luar je ngan wax tayar je..hehehe..
Ni automatic car wash la..aku pun tak tau kat bp ada tempat ni selain station minyak yang ada provide this kind of car wash la kan..selama ni hantar basuh pun manual je..ala, senang citer kitaorang nie jakun la kan..hahaha..
Abis mrhubby angkut kitaorang dok dalam keta..aku pun suka la..kata jakun kan..:)





Apa nama tempatnya aku lupa..tapi yang confirm lepas tasik merdeka, jalan depan lagi..kira dah nak dekat la..hehe..3.50rm setakat cuci je, wax tayar tambah 1rm, kalau nak vacum semua dll adalah tambah lagi..kira ok lah..setakat ni dah 2 minggu berturut2 mrhubby g sini..minggu depan perlu ke sini lagi kah? hehehe..

Lepas cuci keta, balik umah mak..erm, rugi tak amik gambar kat umah mak..banyak yang menarik..so this year, sapa2 nak beraya jumpa aku ke, g umah mak eh? jangan g umah aku tak best..hihi..umah mak bestt...memang betul cam nak raya...zarif pun asik cakap nak g umah tok zu..:)
Aku sampai je mak tengah buat tart gulung..cam biasa..all time favourite..tapi mak kata itu je kuih raya mak.. ye ke? cam tak caya je..hihi
Oklah..aku stop sini dulu..banyak lak citer..tata..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...