Tuesday, August 31, 2010

Tak siap lagi..takder apa pun..

Salam,

Hari ni dah 21 Ramadan..Kurang 10 hari lagi Syawal bakal menjelang..ermm..sekejap je masa kan..macam tak puasnya puasa..
Minggu depan mrhubby n zarif dah start cuti..waa, sangat best..aku, kerja seperti biasa. Persiapan nak raya?
Takder pun..huhu..Kali ni cam takder hati sangat la..memang rasanya cam malas giler nak buat persiapan..aku dah siapkan untuk budak2 la..untuk aku ni satu apapun takder, baju raya pun serius takder, mungkin last minit aku beli la..tak beria pun..Tempah kuih? Ada lah tapi lagi sikit dari tahun lepas..rasa-rasanya 2 jenis je kot..haha..sapa datang umah aku kat pt raja ni kunyah kerepek jelah ok.

Disebabkan minggu depan minggu terakhir before raya hari jumaat, maka aku perlu buat 5S kat umah ni..SISIH, SUSUN, SAPU, SERAGAM, SENTIASA AMAL...
hohoho..mampukah? Tuhan, sila bagi kekuatan pada diri aku menempuh hari2 yang akan datang..

1 comment:

  1. aku baju raya 1st pakai kak rai punya baju. lagi besh.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...