Friday, August 20, 2010

Tangan tak berseni

Salam,

Kalau dapat anak perempuan, pastu rambut panjang, ibu2 sila jadik kreatif sikit ye..:)
Pasal tu kalau boleh aku nak pendekkan aje rambut zara..zarif n zara ni ikut spesis aku n mrhubby..jenis rambut tebal pastu cepat je tumbuh balik..
Kalau zarif tu senang jelah, rasa2 rambut tuh dah tebal, dah tak cantik lagi , g je kedai mamak - "kasi no 2 eh.." teruss zaasss..

Tu kalau laki takper, ni gegirl lah, mana boleh mesin2 rambut..huhu..ni rambut dia dah start panjang..aku lak memang bukan kaki seni, ingat seni tu seni lukis je ke? nak sikat n hias rambut anak pun seni gak..kata aku rambut pendek mana ada nak hias bagai..
so taska jugak best..:)
cikgu2 sana ikatkan rambut zara comel2..salah satunya cam gini;


cam tanduk anak lembu baru nak tumbuh..hehe

Macamana diaorang boleh bagi zara duduk diam ek..sikat betul2..kalau ngan aku cepat je nak berlari sana sini..so penyelamat segala keadaan bila rambut dah kusut masai;


Topi sesaja lah ye..always bring here and there..kalau nak tempah sunhat g jelah kat okinokiyo.com (tolong promosi..)..:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...