Thursday, August 19, 2010

Cerita hari khamis

Salam,

Hari ni hari Khamis, dah 9 Ramadhan..Patutnya hari ni semua staf yang keja gomen diwajibkan pakai baju batik tapi aku takmau..bukan ingkar tapi terpaksa..pasal hari ni nak pakai baju kaler merah..so aku cuma ada songket merah saja..maka orang lain berbatik tapi aku bersongket..Pakai lipstik merah jugak,..tapi hbeg n kasut tak pulak merah..tudung pun tak merah gak..
Ada sebab kenapa berbaju merah..hehe..
So not in a good mood sangat..kalau boleh nak duduk umah, nak baring, nak tergolek2..tapi pasal takmau cuti dalam bulan ramadhan maka perlu jugak datang kerja..
Baru dapat berita semalam, sekolah mrhubby cuti 2 minggu ye raya nie..sakan ek nak beraya..:) so diaorang kena ganti sekolah sabtu ni and sabtu minggu depan..tapi aku tetap dengan keputusan cuti aku tu je..takder tambah2..mintak maaf ye..
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...