Saturday, August 07, 2010

Salam

Selamat berhujung minggu

Apa yang korang buat hari ni or any plan hari esok?
As for me, today adalah hari sekolah buat mrhubby..sian kat dia..dahlah pagi ni time dia nak g sekolah tu hujan lebat..memang mencabar betul..kalau tak sekolah confirm tak bangun lagi..huhu..
Aku menjalankan tugas sebagai surirumah dan ibu mithali kepada 2 orang anak kecik ini..hehe..
Pepagi dah bangun nak buat mihun singapore..malam tadi aku n zarif tak makan pun, tu yang laparnya bawak sampai ke pagi ni..aku takder selera nak makan malam tadi n zarif pulak konon2 nak belajar puasa..sabar jelah..
So pagi ni perut dah panggil2 mintak diisi..
Lepas dah buat mihun singapore tu, aku buat lak rendang ayam..tak taulah dari semalam aku tiba2 teringin nak makan rendang ayam..tak penah aku buat rendang2 nie..so belasah jelah..
Si mrhubby siap leh tanya semalam;
"Awak pandai ke buat rendang..kan tak pernah buat..?"
"Eii..nengok resipi lerr..." hehe
Bila dah teringin nak makan, samaada terer buat ke tak terer ke, kena buat gak..so bila dah masak ok je..actually cam kurang rasa sikit (baru 1st time, so dimaafkan..), tapi oklah, aku tak buat pedas sangat pasal nanti anak2 mau makan susah pulak kan..
Ni mrhubby belum balik lagi, aku n zarif sudah ratah itu rendang ayam beberapa kali..huhu..Nasi tak masak eh..cuma ada mihun singapore semangkuk khas untuk abang..zarif tak makan mihun ni pasal banyak sayur2..
Ok..have a nice weekend..:)



Nengok yip makan dengan penuh nikmat..huhu

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...