Friday, August 20, 2010

Naper tumbuh kat situ?

Salam,

Nak besarkan anak bukan tugas yang mudah. So, aku memang berpegang pada kata2 abah yang aku akan tempuh satu demi satu fasa dalam proses nak besarkan anak-anak..
Baik dari sekecik2 perkara or sebesar2 perkara termasuklah kes sebegini;



Bukan nengok ibu jari aku yang pakai inai ala2 separuh gitu, bukan aku yang buat..tu zarif budak bertuah pakaikan..:)
Gambar ni memang sengaja diambil semalam waktu mrhubby n zara g beli kuih utk berbuka..
Tau, gigi zarif  taklah cantik sangat..jarang-jarang..(bukan baka aku..hehe).
But nak citer yang kes gigi dia ni sama je cam yana..
Sebatang gigi depan dah cabut dah, but at the same time boleh pulak ada gigi sesat dah tumbuh dulu kat belah belakang tuh..nampak tak gigi baru tuh..?
Nampaknya bakal berlapis la gigi yip ni..huhu..
Tupun bila giginya goyang, dr tak bagi cabut dulu..kasi tolak2 dulu ngan lidah..sabar je lah..
Persoalannya-mungkinkah zarif akan memakai braces bila besar nanti? mungkinkah?...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...