Monday, August 09, 2010

Bahang-bahang puasa..

Salam,

Keadaan di ofis pada hari ini adalah sangat tenang dan sepi..serasa2 cam dah mula puasa lak..
Aku yang bawak bekal donashi pun cam serba salah nak makan..e'eh dah posa ke? karang aku makan kata tak posa lak..nak kunyah gula getah pun rasa cam tak patut..hehe..
Memang angin2 nak posa tu dah ada..ada staf2 pun dah start cuti..huhu..bestnyaa..aku lak rasa cam takder kerja je..padahal bos2 semua ada..dan lagi best semuanya takder apa2 meeting pun..dok rileks je kat bilik masing2..
Alhamdulillah, i'allah dapat jugak bertemu puasa kali ini..mudah2an diberkati hendaknya..since ada anak kecik aku memang tak dapat sembahyang terawih kat surau or masjid (bukan alasan ye, kalau ikutkan aku rindu nak sembahyang terawih kat masjid-teringat time baru2 kawin dulu)..TAPI nak buat camana kan, buat kat umah saja gamaknya..tunggu anak2 besar cam kak linda tu baru best bawak semua ke masjid, ye tak?
This year i'allah mrhubby akan bawak zarif ke surau or masjid sekali..zarif pun dah beria2 nak belajar posa..harap2 betul2 lah kan, tapi aku pun nak latih dia at least separuh hari dulu..manalah tau kan, bulan posa ni turun 5 kg ke 10 kg..hahahaha..
So, 2 hari lagi i'allah kita akan menyambut bulan Ramadhan..So aku nak wish dulu pada semua umat islam dan jugak pada sesiapa yang baca blog ini;

Selamat Menyambut Ramadhan dan penuhilah bulan mulia ni dengan amal ibadat & mudah2an amalan kita akan diberkati Tuhan hendaknya..AMIN..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...