Tuesday, August 10, 2010

Saja cerita

Salam,

Nie aku share gambar kebab semalam yang aku buat..hehehe..




Ok, gambar dari jauh pasal tak senonoh ok..tapi rasa boleh tahan sedap la..haha..puji diri sendiri..mesti puji diri sendiri pasal zarif boleh suggest kat aku bukak khemah n jual kebab ni..dia kata kebab yang jual kat pasar tak sesedap kebab aku..huhu..padahal barulah sekali ni aku buat, kesimpulannya zarif pandai bodek ye..ditambah lak, roti pita tu aku letak dalam peti ais n lupa kuarkan dari awal, tu pasal rotinye melekat2..dah rupa buruk dah roti tu..tapi takper..yang penting isinya dan sedap dimakan..:)

Waktu aku tulis entry ni, aku baru je siap masak untuk sahur esok..ye, masak awal, ala sup ayam ngan nasi je kot, lagipun aku sorang je makan nasi..sharul makan roti. Ada orang suka masak awal2 pagi, aku tak suka..ngantuk la nak tumis2 pagi2 buta, setakat goreng2 telur boleh la. Aku tau bangun tdo terus nak makan..Nasib gak la sharul tak cerewet...., I'allah zarif start belajar puasa esok..nengok progressnya camana..tadi pun dia pergi sembahyang terawih ngan abahnya..tapi buat 10 rakaat je kot..katanya zarif dah tak larat, tapi bila zarif nengok ada jemaah yang tak keluar lagi, esok dia nak buat 20 lak..haa, cubalah..manalah tau kan berkat bulan ramadhan ni kuruss..aku terawih tak? hehehe..buat di rumah saja..bulan ramadhan ni aku tukar jadual tdo zara lebih awal..jadik senang sikit nak sembahyang.....and malam ni dia sangat baik kerana memudahkan tugas aku..

Ok2..aku happy coz esok cuti..banyak benda nak buat..boleh berehat n mengemas sikit2..
So, selamat bercuti kalau tak silap aku pada warga Johor, Melaka n Kedah...Salam Ramadhan...

2 comments:

  1. ala noi, dari kecik la kena latih dia..tapi banyak dugaan jugak..kau tunggu giliran kau nanti ek..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...