Wednesday, August 18, 2010

Sila check cuti anda sekarang

Salam,

Semalam aku n member2 opismate dah dapat jadual semakan untuk cuti raya..start dari 7/9 sampailah ke 17/9...so pilihlah hari apa yang mau cuti? Bos kecik nak nengok masing2 punye cuti..
Kot2 ada ramai yang cuti pada hari yang sama @ cuti terlalu banyak hari ke, semua kena pantau..yelah kan, opis tak boleh biar kosong..so aku awal2 dah tanya bos-bos yang aku jaga, diaorang cuti sampai bila? huhh..masing2 cuti lama tu..hehe..aku gelak bukan aku boleh cuti panjang sama ngan diaorang..aku gelak pasal bestnya jadik diaorang cuti lama, boleh balik kg jauh2..aku punya kg (eh kg ke bandar ek?) dekat je kot..tak raya pun memang balik jumpa mak abah kan..:) so spirit raya kureng sikit laa..takder travel jauh2..setakat 15 minit je, tapi takper aku suka..jimat bajet..

So, berbalik pada cuti raya, kira confirm lah kan, mmg aku cuti pendek, raya kan ari jumaat, so dah tentu sabtu ahad cuti. Maka sehari sebelum raya cuti and 13hb cuti..Cukup, tu je..cuti aku dah tinggal sikit. Tak boleh lelama. Ni baru bulan lapan, pastu bulan sembilan, ada 3 bulan sebelum akhir tahun..so kena backup..tu belum lagi kalau kids sakit ke, aku sakit ke, suami sakit ke, or anything yang tak terjangka..so tak payah lah cuti lelama k..Lagipun kann aku rasa raya tahun nie cam tak baper nak meriah laa..rasa cam biasa2 je..
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...