Wednesday, August 04, 2010

Special day

Salam,

Right now aku online dari rumah..Ambik EL coz zara demam panas tiba2 malam tadi..38.5 tu..abis aku jelum2kan dia..pastu badan n muka dia merah tiba2 mcam gatal2 ke apa ke, time tu dah 12 lebih..tapi dia taklah meragam sangat, nasib dia minum susu dalam botol gak..4 botol dia minum malam tadi..
So aku cuti pasal nak pantau lagi la hari ni, zara ni kalau sakit tiba2 je..main terkezut2..So far dia ok pagi nie, nampak cam bertenaga, boleh main, boleh nyanyi2...boleh makan..bolehlah semuanya..dan nasib gak aku dah settlekan kerja semalam..jadik taklah haru sangat hari ni..
Ok, ni nak share gambar2 semalam ye..time potong kek ngan my mummy..actually abah yang plan ngan aku..just nice..:) takder adik-adik yang balik..tak beshh..kalau tak, adalah suara2 yang kecoh2..takper..nasib ada 2 orang budak ni, buat penyeri majlis...

hazelnut cheese cake

eh..sapa punye bday sebenarnya ni..

together
bila nak tiup lilin ni?..

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...