Sunday, August 22, 2010

Akhirnya dapat jugak buat



Salam,

Kan aku kata semalam nak share something yang aku teringin nak buat sesangat kan..ha ni dia!.
Sorilah gambar agak kureng cantik..dan this thing nama sepatutnya adalah Tiramisu..

Asal2nya resipi nak guna biskut tiramisu tapi rasa cam susah je so aku ikut chef hanieliza nyer resipi guna swiss roll kopi..TAPI aku tak jumpa perisa kopi, yang ada coklat je..so kalau orang tanya aku apa nama resipi ni? aku takleh ckp Tiramisu la pasal bahan utama bukan kopi lagi..yang perisa kopinya hanyalah serbuk nescafe kat atas tu..hehe..tapi kan sebelah kiri tu cam comot sikit pasal ditabur guna tangan, tu yang nampak kasar2, yang sebelah kanan tu cam halus2 je pasal tabur guna tapis..:)

Buatnya senang je..kalau nak tau g sini
Sedap..:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...