Monday, August 23, 2010

Salam,

Jumaat aritu g singgah c4 jap nak carik bahan2 nak buat tiramisu tu lah kan..sesambil tu mata ni ternampak punyelah banyak biskut2 yang dah dijual kat c4 tu bertingkat2..

banyaknyaa...ni baru sebahagian..

tart gulung..

masing2 dah sibuk buat promosi jual macam2 untuk hari raya..kuih muih, baju kurung n baju melayu semua..memang meriah la..tapi aku rasa this weekend after gaji lagi meriah kot orang shoping..walaupun takder bonus..aku pun lum g merayap lagi cari baju raya ni..baju budak2 pun sama..
Nengoklah this weekend, kalau rajin..

Zarif ni kalau g memana pantang jumpa penimbang..asiklah nak menimbang.. Jom nengok berat dia yang the latest;





Ha..dah nampak tak? ok..ok...aku dah lali dah..kalau nak kata obes pun..memang kot aku rasa, bayangkanlah umur dia lum masuk 6 tahun, tapi berat dah cam gitu..aku akan pantau n jaga makan minum dia..
Aku tau one day dia akan kurus..
Ni pun dah hampir seminggu dia tak minum susu lepas aku buang botol susu dia..dia takmau minum pakai cawan, dia kata busuklah apa la..
But at least aku happy pasal setakat ni zarif alhamdulillah sihat dan jarang demam..mungkin berkat makan banyak..hehehe..As a mother i know what is the best for him..:)



  

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...