Wednesday, September 01, 2010

Hanya Tuhan yang tahu

Salam,

Hari ni dah masuk 1 September..Memang cepatlah masa berlalu..tinggal lagi 3 bulan je nak akhir tahun..hmm..
Semalam memang rasanya bukanlah hari yang best sangat untuk aku..pasal dari pagi sampai lah ke malam aku terima sms pasal orang meninggal..Malam tadi, tu pun dah kira lewat malam baru aku perasan ada banyak msg dalam hp..ayah member baik aku meninggal dunia..innalillah..sedihnyaa..:(
Arwah ayah dia memang ada penyakit kanser, dah memang tahap 4 pun..tapi tak sangka kan..ingat dapatlah member aku tu beraya bersama, TAPI Tuhan lagi sayangkan arwah ayah dia..

Jadiknya pagi ni, aku n mrhubby ngan member2 lain g lah melawat dia..by the time kitaorang sampai jenazah dah dimasukkan dalam keranda n nak dibawak ke tanah perkuburan..
Alhamdulillah semuanya selamat..aku cuma mendoakan yang terbaik buat member aku..harap dia n family dia tabah terima ketentuan Tuhan..
Tak tau nak cakap apa..Hanya Tuhan yang tahu segala-galanya..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...