Monday, September 20, 2010

Rumah abang ipar - nilai


Salam,

Ok..jom beraya lagi..penat kan..hihi..ni edisi raya kat nilai pulak..disebabkan aku n family tdo kat sini, maka kitaorang la dapat makan dulu..ni very the simple punye makan..pasal bfast kan..ada nasi goreng, fish fillet, nugget, sambal tumis ikan bilis dan sambal telur goreng..lupa, ada ikan kering jugak..sangat crunchy..




Gambar kat umah ni tak banyak..so tuan rumah ni merangkap abang ipar aku adalah yang berbaju hitam atas ni, muka dia ada iras2 mrhubby..wife dia yang duduk tu, tapi tak nampak muka..ala yang suka bergosip ngan aku tu.. :)
So, settle sudah beraya di rumah adik beradik ipar..rumah aku je tak bukak kot, tapi akan dibuka pada adik beradik yang ada di bp..tapi bila aku tak tau..nak masak apa pun tak tau gak..tapi tak tau nak bukak kat umah aku ke umah mak bapak aku ek? hehehe...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...