Monday, September 20, 2010

Rumah abang ipar - ttdi



Salam,

Ni raya kat rumah abang ipar kat ttdi pulak..ni biras aku jugak yang masak semua ni..hebat semua biras2 aku ni..aku je ntah bila nak jadik cam diaorang? nampak tak nasi tu ada 2 periuk? sebelah kiri tu masak guna beras perang..tapi aku makan nasi yang lagi satu tu..kan aku kata, aku tak makan semua..aku makan biasa2 seadanya...:)


Nampak semua kelepakan..nampak tak zara yang baju pink tu sedap tdo tak hingat..zara lately ni makin kuat tdo..tak kira masa dan tempat...
Bukan tdo kejap2, lama pulak tu..



Nengok lah mrhubby dan si isteri yang tak ingat lupa diri bergambar ala2 model (model ke? sila gelak ok..)..time ni zara tengah tdo jadik amiklah gambar sesama sendiri..hehe..aku ala2 masuk nasyid ke, nape tangan nak letak kat situ ek? konon sopan kot..yana, aku pinjam baju ko..haha..tudung takder kaler pink, main pakai je mana ada..


Nak jugak show beg pink yang aku pakai beraya..beli dari shortales bunny
Tak penah aku pakai beg kaler pink..first time la konon2nya nie..ala2 girly dan jugak geli...hehehe..tapi serius memang cantik beg ni..murah dan cute...:)

Zara yang baru bangun tdo

Kat sini marhaban lagi..ok, yang tshirt putih tu lah abang ipar aku, abang suhaimi n next to him yang baju kaler hijau tu wife dia, kak rosnah..

Raya kat umah ni dari kul 5 ptg hari sabtu..stay sampai kul 7 malam..after that rushing terus balik umah rai, kena mandi and siap2 before ke nilai nak bermalam kat umah abang ipar lagi satu kat situ...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...