Saturday, September 25, 2010

Confirm ke Ignore

Salam,

Ada tak bos korang add korang kat fb? Pastu kita jadik serba salah samaada nak terima ke tak kan...memula aku pun cam gitu gak..
Nak terima ke tak? Serba salah dibuatnya..last2 CONFIRM jelah..

Terpulang pada masing2..tapi pada aku, aku fikir positif je, memandangkan tempat aku kerja menggunakan sepenuhnya teknologi IT, jadi terima je lah.
Hari2 pun kat ofis aku memang on fb, tapi tak bermakna aku nie ngadap fb sehari suntuk..

Kadang2 nak letak status pun serba salah, pasal bos mesti tau kan..boleh je nak private kan tapi aku takmau..biarlah..time kerja aku kerja jelah..fb tu kan more to private..so terpulang pada kita la nak letak status apa..

Contoh, cam aritu aku letak kat status, aku cam nak demam..aku sebenarnya tengah tension, tapi aku tak letak la tension..aku beralas sikit, aku cakap cam nak demam..kan ke ayat tu cam lembut..haha..
Pastu esok paginya, bos boleh masuk n tanya "huda, camana? ok ke tak? kalau tak baik, pergi klinik.."
Hmmm..kan nampak dia amik berat..:)

So, terpulang pada diri masing-masing kan..kalau rasa tak nak terima bos takper..tapi aku terima seadanya...:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...