Wednesday, September 01, 2010

Kredit to mrhubby

Salam,

Bila mrhubby tanya nak buka apa hari ni? aku geleng kepala..takder idea..bukak blog resipi hari2, tapi still tak tau nak buka apa..try fikir2 pun still tak tau..so aku cakap jelah tak tau..suka ati jelah nak buka apa-apa..one more thing aku dah bagitau awal takmau masak arini..lagipun dah jemu pulak hari-hari buka nasi or mi.

Jadik, apakah menu berbuka hari ni?

burger daging ngan lain2..simple but i like..:)

nikmat tak terhingga..hehe

Kredit to mrhubby yang menyediakan juadah untuk bbuka hari ni..bukan beli eh, dia yang buatkan semuanya..hehe..ala-ala western la kononnya arini..
Sebenarnya sebelum buka tadi, aku punye nafsu cam melampau sikit pasal aku rasa cam tak cukup je..hehe, sekali bila dah buka, amik kau..kenyang sangat..alhamdulillah....tq ye abang..:)

2 comments:

  1. not bad aa udet.. untung dapat suami rajin masak..:)

    ReplyDelete
  2. ala noi, dia yang ala2 western boleh la kot..:) bolehlah takat kenyangkan perut..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...