Monday, September 06, 2010

Jelajah Blog Aidilfitri Bersama Sweet Moments

Salam,

Alhamdulillah hari ni dah pun 26 Ramadhan..sekejap je nak raya kan..mood pun dah mula swinging2 ni..perasan cam tak kerja hari ni padahal...sila sedar diri ye nurulhuda..:), ada lagi 2 hari kerja sebelum mula bercuti..

Disebabkan raya dah nak dekat sangat dah ni, maka aku pun berhajatlah nak join Jelajah Blog Aidilfitri yang en. ben buat ni kan..


Lagi ucapan raya dari aku;

Selamat Hari Raya Aidilfitri & Maaf Zahir Batin kepada semua pembaca blog aku baik yang aku kenal ataupun tidak..Semoga semuanya bergembira dan berhati-hati di jalanraya..Ingat, dalam kita suka2 tu kita kena jugak ingat pada yang susah..
Semoga raya ni tak membataskan komunikasi kita dalam dunia blogging ye...:) Kalau boleh dan ada masa, updatelah perkembangan terkini..hehe..

Salam aidilfitri dari Nurulhuda & keluarga

Saya tak buat kuih raya..tapi lebih pada kerepek dan kekacang..kunyah2 kerepek lagi sedap kann..kan..sapa nak kerepek boleh datang rumah saya..hehehe..ini memang favourite saya..favourite all the time..


Jadi pada sesiapa yang nak join Jelajah Blog Aidilfitri ini, boleh nengok syarat2nya di sini....:)




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...