Saturday, September 18, 2010

Rumah abang ipar - bangi (1)

Salam,

Lepas kuar dari umah mai, terus kami ke umah abang ipar kat bangi..tetiba diaorang buat barbeque lak..huhu..macam best..:)




Ok, ni semua biras (isteri abang ipar aku) yang masak..terer tak? kalau aku yang buat sumpah dah pengsann! Ada mihun goreng, ada lontong, ada puding koktel, ada lemang, ada ikan pari asam pedas...tapi aku makan biasa2 je...tak semua aku makan..jaga perut ok.





Zarif yang tak ingat main game ngan cousin dia kat sini, dia cuma makan sosej, daging beger ngan udang yang sikit je, sibuk nak main game..bila dah balik umah rai menangis2 lapar..nasib rai yang baik kukuskan pau ayam pukul 12 lebih tengah malam...sabar jelah..




Aku dan biras aku lagi satu, memang tak boleh dipisahkan..mana2 asik bergosip bersama2..hehehe..macam belangkas..:)


Mak n ayah mentua aku..mak aku tak pakai tudung..takperlah..huhu.



 


Kat sini pun nak marhaban jugak..still mana2 rumah yang kitaorang g beraya, kita kena marhaban..yang baju merah tu lah abang ipar aku kat umah ni..kitaorang panggil dia abang ojan..dia anak no. 2 dalam adik beradik mrhubby..sebelah dia, baju kuning tu kakak ipar aku, anak no. 4..adik beradik mrhubby ada 6 orang..


Sambung next entry ok..




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...