Friday, September 03, 2010

Selingan

Salam,

Pagi tadi;

Aku : 
Nak tau tak, antara cara2 nak mengurangkan @ menghilangkan rasa stress, kena main2 ngan baby

Mrhubby:
Ye ke?

Aku:
Iye..masa saya belajar kat itm, dia ajar cam gitu la..pasal tu saya suka cium zara..main2 ngan dia..boleh hilang stress tau...

Mrhubby:
Zara tu baby lagi ke?..

Aku:
Eh..baby la..masih boleh dikira baby..Kalau tak pun, kita perlu ada baby lain la kann...

Mrhubby:
Err.......

Saja je sakat mrhubby..Dia memang..bila cakap nak baby lagi je, start la buat muka..huhu..Aku memang suka baby la..:) Perasaan tu lain sikit bila mengandung dan melahirkan..Mana ada jaga budak tak tension kan, tapi nengok diaorang membesar dan buat macam2 perkara tu satu perasaan yang menggembirakan..

Tapi bila cakap ngan zara, nak baby lagi tak? Terus geleng kepala..haha..bak kata mrhubby, yang ada dua sekarang ni pun cam tak terjaga ngan huru hara..hehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...